Discusiones de Eugenio'

Discusiones respondidas (13) Respuestas Última actividad

"Hola!! Ho sento, em despenjo per aquesta semana si es monta alguna cosa, m'acaban d…"

Eugenio respondió 17 Abr 2012 a GRUP DE PADDLE MATARO, VILASSAR, CABRILS, LLAVANERES I VOLTANTS. Quants més serem, més riurem

32 8 Dic 2018
Ultima respuesta de Nea

"Eiiiiiiiii, Si munteu alguna cosa per dimecres i no es per començar mes tard de les…"

Eugenio respondió 16 Abr 2012 a GRUP DE PADDLE MATARO, VILASSAR, CABRILS, LLAVANERES I VOLTANTS. Quants més serem, més riurem

32 8 Dic 2018
Ultima respuesta de Nea

"Eiiiiiiiiiiiii!!!! Ja trigues en apuntar-me!!!!!! Una abraçada, fenomen!!!! ;P"

Eugenio respondió 14 Abr 2012 a penjats quadres torneig Fespadel al padel Calella el 4-5-6 d Maig... nivell masculi A i masculi B... Femeni A i B..... regal samarreta tecnica i més sorpreses... sorteig final

26 4 May 2012
Ultima respuesta de Jordi TomTom (FESPADEL)

"Eiiiiiiiii! Si tiu, faré parella amb el Raul, que te "mono" de jugar un torneig i no…"

Eugenio respondió 13 Mar 2012 a OPEN DE PADEL ELS DIES 23-24-25 A MALGRAT... penjo quadres a www.fespadel.es . per cert em falta una parella femenina nivell A i una masculi b (juguen dissabte i potser diumenge si guanyen)

21 23 Mar 2012

"Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Bones a tothom!!!! Jordi! Apunta'm encara que sigui per vigil…"

Eugenio respondió 9 Mar 2012 a OPEN DE PADEL ELS DIES 23-24-25 A MALGRAT... penjo quadres a www.fespadel.es . per cert em falta una parella femenina nivell A i una masculi b (juguen dissabte i potser diumenge si guanyen)

21 23 Mar 2012

"Merci!!!!!!  (tiuuuuu, mira la llista que tens algun nom repetit, crec 19 i 34, que…"

Eugenio respondió 9 Feb 2012 a Padel expRESS el diumenge 12 a malgrat,,,quadre d´horaris penjats de 9 a 19h. welcome pack+ copes +sorteig de material SUTRAN , FES PADEL I UNA PALA ROYAL PADEL

22 12 Feb 2012

"Eiiiiiiiiii xiquet! Apunta'm nano!!! No t'oblidis! Tu mateix, ja em posas a jugar on…"

Eugenio respondió 5 Feb 2012 a Padel expRESS el diumenge 12 a malgrat,,,quadre d´horaris penjats de 9 a 19h. welcome pack+ copes +sorteig de material SUTRAN , FES PADEL I UNA PALA ROYAL PADEL

22 12 Feb 2012

"Buenas Glauka!!! Si estoy a tiempo, me gustaría apuntarme a la liga, haría pareja c…"

Eugenio respondió 31 Dic 2011 a I LLIGA MASCULINA I FEMENINA PADELMANIACS 2012" by Glauka....últim dia per comunicar resultats 31 de desembre!!!!!

376 30 Dic 2012

"Hola a tots i a totes!!! Bueno, crec que es de justicia donar les gracies al Jordi T…"

Eugenio respondió 8 Dic 2011 a pel pont, Fes Padel....NOU CUADRE DEFINITIU dijous 8 de desembre... padel express tres GRUPS (1 mixte) , ESTIL AMERICANA (TOTS CONTRA TOTS) LLISTA TANCADA I QUADRES PENJATS.....FES PADEL

28 8 Dic 2011
Ultima respuesta de Eugenio

"Jajajajajajaja Da igual Jordi, daremos guerra!!! (aunque ya veo una pareja demoledor…"

Eugenio respondió 7 Dic 2011 a pel pont, Fes Padel....NOU CUADRE DEFINITIU dijous 8 de desembre... padel express tres GRUPS (1 mixte) , ESTIL AMERICANA (TOTS CONTRA TOTS) LLISTA TANCADA I QUADRES PENJATS.....FES PADEL

28 8 Dic 2011
Ultima respuesta de Eugenio

RSS

Bájate la nueva APP de Gruppit!

© 2019   Creado por Clan-2000 - Politica de Cookies http://www.clan-2000.com/cookies   Tecnología de

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio