GRUP DE PADDLE MATARO, VILASSAR, CABRILS, LLAVANERES I VOLTANTS. Quants més serem, més riurem

Bona tarda nois/es sóc de Vilassar de Dalt, i m'agradaria formar un grupet de gent per jugar a Paddel, per la zona de Vilassar de Mar, Mataró, Llavaneres.... A nivell mitg/baix, per tal de fer partidets les tardes/vespres entre setmana.

Vinga a veure si podem ser un quants i podem anar fent partidets amb regularitat.

Visitas: 637

Respuestas a esta discusión

Eiii dons compteu amb mi també per a jugar per aquí al Maresme...jo sóc sòcia del Laru i per tant a mi em va perfecte, com han dit està be de preu encara que no siguis soci, i les pistes són antigues però tenen una gespa nova molt bona...sembla que em donin comissió jajaja. Com ha dit l'Anna, els vestidors no estan molt acondicionats pels de fora, millor venuir cambiadet ;-))

Però si cal em desplaço a Llavaneres, vilassar, Cabrils, Indoor Granollers....

Perfecte Alba, al laru no hi he jugat mai, o sigui que ho haurem de provar.
Per començar a moure el grupet del maresme, li posem data al primer patidet. Perquè tinguem temps a organitzar-lo, digueu quan va millor, dimecres, dijous o divendres (dies 2, 3 o 4 de maig). Seria per començar a les 19h., i una vegada escollit el dia, busquem pista. Vinga, a mi em va be qualsevol dels 3 dies. Poseu el nom alcostat del dia, així queda més clar.

Dimecres: Jaume
Dijous: Jaume
Divendres: Jaume

Bona idea Jaume!

Dimecres: Jaume, Alba

Dijous: Jaume

Divendres: Jaume

Hola,

com es fa això de posar el nom? M'apuntaria a dimecres però no sé com fer-ho.

Vinga, si s'apunta mes gent podem reservar 2 pistes. De moment anem aixi:

dimecres 2/5 19h: Jaume, Alba, Marta (nomes falta 1 i ja tenim partidet)
dijous 3/5 19h: Jaume
divendres 4/5 19h:

Epss, i per demà dimecres s'anima algú a jugar?? a partir 18:30 que a les 18n acabo la classe!!

jo demà no puc!!!

Ok, per demà dijous 26 tinc pista a Laru de 18 a 19h, ens falten dues pales, nivell mig!!!

Hola, si encara hi falta algú m'apunto ... ja  m'ho confirmes , i em dius com es va a la Laru

Esteve

Perfecte Esteve! T'adjunto un enllaç per saber com arribar:

http://www.urlaru.com/

Però tens el meu tel., si veus que no t'aclares podem quedar a algun altre lloc. Jo també tinc ja el teu! Per cert, si saps d'algú més, encara ens falta una pala, a poder ser noi per a completar el mixte..

Molt bé, així m'agrada, que això és vagi movent, jejej. Només ens falta una pala, a poder ser masculina, i ja podem tancar el primer partit per el dimecres 2/5.

RSS

Bájate la nueva APP de Gruppit!

© 2019   Creado por Clan-2000 - Politica de Cookies http://www.clan-2000.com/cookies   Tecnología de

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio