Són uns 12-14 km amb un desnivell de pujada de 600 mts, unes 3-4 h sense comptar parades. Podeu veure més info a  http://www.senderisme.tk/index.php/category/bellmunt-puigsacalm/vid...

o teclejant a guguel Santuari de Bellmunt i Salt del Molí. 

Cal portar: calçat còmode, gorra, crema solar, beguda, i entrepà, fruita o carmanyola per dinar. Tovallola i banyador i xancletes qui vulgui ficar-se al gorg, on hi arribarem una mica abans de dinar.

Observacions

-Cal estar minimament preparat i acostumat a caminar, no és una ruta dificil però tampoc és un passeig per la platja.

-Cal portar esmorzar, dinar, beguda suficient, crema solar, recomanable banyador i tovallola perquè pararem a un gorg.

-No hi ha hora prevista de tornada, es tracta de passar el dia sense presses.

-Anirem en grup i sense presses, no és una competició.

-Només organitzo i proposo, però cadascú és reponsable i lliure de si mateix.

-No organitzo cotxes, s'ha de anar seguint el post de qui oferereixi places i desde on.

-Encara que al post hi pugui haver una llista, la llista definitiva es farà al punt de trobada el dia de la sortida.

Per arribar a Vidrà: C-17 direcció Vic-Ripoll, sortida Santa Maria de Besora, i després crta BV-5227 direcció Vidrà. Contar que és 1:30 h aprox desde Barcelona.

Punt de trobada: 10,00 h a la plaça Marià Vila d'Abadal a Vidrà (hi ha 2 bars a plaça).

Visitas: 1687

Respuestas a esta discusión

Jose  Manuel! Ya estoy ,no te veo

Perfecto Carmen.

Entonces confirmo que me queda una plaza libre desde Fabra i Puig.

A la 7.45 am nos vemos allí Carmen, Mariano y Nuria.

Hasta el sábado.

Ok. Hasta el sábado!

Hola Jose Manuel, perdona pero me equivoque de sábado, pensé que tenia libre, pero trabajo, dejo mi plaza libre, un abrazo y que tengáis buena salida...

-Jordi Cardedeu, places cotxe

-Annabel Penedés

-Toni Sant Feliu Codines, cotxe

-La Neige + 1 + Musicalegria, Sant Vicenç dels Horts

-E.L.L.E bcn, busca cotxe

-Nur

-Paqui + Aida , Mataró

-Jose Manuel + Carmen + Nuria, 1 plaça cotxe lliure bcn

-Jesús Vilanova i la Geltrú

-Lourdes + 1 Granollers, places lliures

Upps.....des d abans d ahir que no em con.nectava i ningú no havia dit res del cotxe i em vaig buscar altres plans.

Em sap greu....gràcies José Manuel per afegir.hi transport . Serà un altre cop que coincidirem. 

Per tant...em dono de baixa de la llista. 

Salutacions. 

Holaaaaa, nos apuntamos Toni, yo y Apple ( cuadrúpedo con auto-tracción trasera) Nos vemos en el bar ;-)))))

Perfecto.

No podré estar pendent del mail a partir d'aquesta tarda, el punt de trobada està clar i la gent que té alguna plaça de cotxe també.

Jo estaré a les 8,30 h a renfe Granollers Centre per si algú més es vol afegir.

La llista la farem demà a les 10 h a Vidrà. Fins demà!!!!

ok,iremos directos al bar de Vidrà .

Bona tarda Jordi,

acabo de saber que aquest cap de setmana haure de treballar, no podré venir amb vosaltres.

Espero que disfruteu molt, gràcies per la proposta.

Nur

Hola Jordi, me apunto!

Voy a estación Granollers centre.

Hasta mañana!

Estamos en el Bar Els Caçadors

RSS

Bájate la nueva APP de Gruppit!

© 2018   Creado por Clan-2000 - Politica de Cookies http://www.clan-2000.com/cookies   Tecnología de

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio