Discusiones de La Neige' (22)

Discusiones respondidas (18) Respuestas Última actividad

"Hola Laura, soc de sant vicenç... si et sembla m acosto i compartim cotxe i despeses!"

La Neige respondió 9 Ago a GRUPO JOVEN HASTA 42 AÑOS. SUBIDA AL BASSEGODA+CAMINATA ACUÁTICA POR LA MUGA-SABADO 11-8-18 (limite 15 personas)

14 10 Ago
Ultima respuesta de Isabel

"Bon dia David, m'agradaria apuntar-me. Jo sóc del Baix Llobregat (Sant Vicenç) i tin…"

La Neige respondió 8 Ago a GRUPO JOVEN HASTA 42 AÑOS. SUBIDA AL BASSEGODA+CAMINATA ACUÁTICA POR LA MUGA-SABADO 11-8-18 (limite 15 personas)

14 10 Ago
Ultima respuesta de Isabel

"quina lllastima, no podia aquest finde! "

La Neige respondió 1 Jul a Dissabte 30 de Juny “Sant Maurici de la Quar” – Max 20 caminaires.

14 2 Jul
Ultima respuesta de Manel (el último a veces)

"ens enviem privat i concretem"

La Neige respondió 15 Jun a Vidrà-Bellmunt-Salt del Molí-Vidrà, dissabte 16/06

60 18 Jun
Ultima respuesta de Nuria

"Hola Jordi, poder vinc amb un acompanyant. El pots incloure per si al final pot veni…"

La Neige respondió 13 Jun a Vidrà-Bellmunt-Salt del Molí-Vidrà, dissabte 16/06

60 18 Jun

"Annabel, si et va bé podem compartir despesses "

La Neige respondió 11 Jun a Vidrà-Bellmunt-Salt del Molí-Vidrà, dissabte 16/06

60 18 Jun

"M'apunto!!! surto desde St. Vicenç dels Horts "

La Neige respondió 11 Jun a Vidrà-Bellmunt-Salt del Molí-Vidrà, dissabte 16/06

60 18 Jun

"Merci per les fotos i per la excursió! el ritme i les xocolatines perfectes ;) "

La Neige respondió 13 May a Dissabte 12 de maig - Camí de les Terres del Riu Gaià - 17 km - LLISTA TANCADA - NO HI HA LLISTA D'ESPERA

82 17 May
Ultima respuesta de Jordi Puertas

"Hola Annabel, apunta'm siusplau"

La Neige respondió 7 May a Dissabte 12 de maig - Camí de les Terres del Riu Gaià - 17 km - LLISTA TANCADA - NO HI HA LLISTA D'ESPERA

82 17 May
Ultima respuesta de Jordi Puertas

"Quina llàstima, m'encantaria venir pero no hi sóc! Passeu-ho bé, ens veiem a la segü…"

La Neige respondió 30 Abr a ANUL.LADA - Dissabte 5 de maig - Fou de Tous, Coll de Ca l'Amigó i Turó de la Censada (Sant Martí de Tous) + dinar (costellada a restaurant) - MÀXIM 15 PERSONES

22 2 May
Ultima respuesta de Annabel

RSS

Bájate la nueva APP de Gruppit!

© 2018   Creado por Clan-2000 - Politica de Cookies http://www.clan-2000.com/cookies   Tecnología de

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio