Discusiones de Annabel' (782)

Discusiones respondidas (749) Respuestas Última actividad

"Jordi, gràcies per aquest dia tan xulo! I als demés, gràcies per les converses i la…"

Annabel respondió el sábado a Vidrà-Bellmunt-Salt del Molí-Vidrà, dissabte 16/06

60 el lunes
Ultima respuesta de Nuria

"Prueba con el otro sistema, dándole al segundo icono que aparece encima del cuadro d…"

Annabel respondió 13 Jun a Dissabte 9 de juny - Circular per la Serra del Marquès (16 km) i MOSTRA DE LA CERVESA ARTESANA DE MEDIONA

87 el domingo
Ultima respuesta de Antonio

"Gràcies per l'oferiment, però aquest cop no em va bé compartir cotxe, al dia següent…"

Annabel respondió 11 Jun a Vidrà-Bellmunt-Salt del Molí-Vidrà, dissabte 16/06

60 el lunes

"M'apuntoooo!"

Annabel respondió 11 Jun a Vidrà-Bellmunt-Salt del Molí-Vidrà, dissabte 16/06

60 el lunes

" "

Annabel respondió 10 Jun a Dissabte 9 de juny - Circular per la Serra del Marquès (16 km) i MOSTRA DE LA CERVESA ARTESANA DE MEDIONA

87 el domingo

" De record "

Annabel respondió 10 Jun a Dissabte 9 de juny - Circular per la Serra del Marquès (16 km) i MOSTRA DE LA CERVESA ARTESANA DE MEDIONA

87 el domingo

"Gràcies a tots pel bon rotllo que portàveu a sobre, va ser un dia espectacular. Un d…"

87 el domingo

"Oh, vaja. Em sap greu. Haver matinat per res. Espero que igualment tinguis un bonic…"

Annabel respondió 9 Jun a Dissabte 9 de juny - Circular per la Serra del Marquès (16 km) i MOSTRA DE LA CERVESA ARTESANA DE MEDIONA

87 el domingo

"Oooooooooh "

Annabel respondió 9 Jun a Dissabte 9 de juny - Circular per la Serra del Marquès (16 km) i MOSTRA DE LA CERVESA ARTESANA DE MEDIONA

87 el domingo

"Se veía venir ;)"

Annabel respondió 8 Jun a Dissabte 9 de juny - Circular per la Serra del Marquès (16 km) i MOSTRA DE LA CERVESA ARTESANA DE MEDIONA

87 el domingo

RSS

Bájate la nueva APP de Gruppit!

© 2018   Creado por Clan-2000 - Politica de Cookies http://www.clan-2000.com/cookies   Tecnología de

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio