Singles en Barcelona

Primera red social de singles y solteros de Barcelona

es solo unos trocitos montados en APM, vereis como nos trata la televisión "publica" de Esperanza Aguirre

Responde a esto

Respuestas a esta discusión

el respeto entre catalanes es hablar en catalan??

Responde a esto

may tienes ganas de gresca???

Pués mira yo no!!!

Y si estando dos uno no discute, pués el otro se queda solo y discute solo.

Apa guapa, bona tarde.

Responde a esto

solo he hecho una pregunta? eso te ofende? y esa pregunta viene mas q nada xq se que hay catalanes q no quieren hablar catalan (cosa q respeto xq me da igual) ,otros q no saben hablar catalan y gente q esta en bcn, no es catalana y no sabe hablar catalan. Dime x favor donde estan las ganas de gresca? y no te estoy diciendo nada a mal, enserio creo q estas malinterpretando lo que digo o que yo me expreso mal, si te he ofendido en algo lo siento hija.

Responde a esto

Jo estic amb tù carles!!!

Apa, ja escric amb català!!!

Petonets muakisssss.

Responde a esto

Mira Raul a mi con el idioma lo que me jode es que algun hijo de la COPE salga cada dia liando el pollo por que en un bar lo atendieron en Catalán o se encontro la carta en Catalán, no olvidemos que es una lengua oficial en el estado Español reconocida por la Constitución que tanto gusta a muchos.

Lo que me jode es que esta gente no se meta con los Bares y Restaurants de Calellà, L'estartit, Mallorca y media costa Mediterranea donde los camareros son solo hablan en ingles o aleman y las cartas no estan ni en castellano ... donde estan entonces los paladines del idioma de Cervantes y de la pureza de la patria.

Responde a esto

Ahí le has dao, Eduard.

El que trobo ridícul i indignant és, com diu l'Eduard, que a zona espanyola i catalana no es respecti la llei. I em refereixo als cartells i cartes de bars i restaurants de zones costeres catalanes i balears. Jo ja m'he negat a menjar a aquests restaurants. Trobo totalment fora de lloc que a aquests locals, per molt turisme "guiri" que vagi, la gent no parli gairebé ni castellà. No demano ni tan sols que parlin català - que haurien de fer-ho en teoria - amb que parléssin castellà hi hauria suficient. Però tota la culpa la tenim nosaltres, en certa manera. Permissos donats alegrement - per no parlar dels calers que es deuen moure als ajuntaments - i poc control de politica lingüística crec que son bàsicament les causes.

Jo vaig molt sovint a Oviedo, on tinc moltes amistats. Quan em van conéixer alguns d'ells, el primer que em van dir és que no semblava català. Primer per l'accent, que no en tinc a l'hora de parlar castellà (mare de Peñafiel, Valladolid), i segon per la meva manera de ser, i crec molt amb que no som un poble gasiu ("tacaño"). No em considero ni un radical d'esquerres republicà ni de dretes del PP, de fet sóc apolitic. No crec que la independència sigui 100% bona però tampoc veig be que ens prenguin el pel amb els impostos que van cap a Madrid, però això és un altre tema.

El que vull dir és que - generalitzant - qui no ha estat a Catalunya, parla per parlar. També es dóna el cas de gent que ha estat tractada malament i després utilitza això per catalogar-nos a tots. I per una altra banda, i com molt be heu comentat, estan aquests videos propagandístics i de desprestigi als que no hauríem de fer ni cas.

Del que més es queixa la gent - o del que més he sentit a parlar jo - és de que se'ls hi parli amb català i no amb castellà. Jo m'he trobat amb aquestes situacions amb amics asturians aqui i és vergonyós. Es tracta simplement de falta de respecte i d'educació. Per molt que estiguem a Catalunya ningú està obligat a parlar només català.

Recordem que aqui, com a territori espanyol que som, els idiomes oficials son el català i castellà. No podem forçar a un turista de Madrid o Jaen que parlin o entenguin el català. Tampoc sabrem d'on venen quan els tenim al devant, aixi que fins que no ens diguin que no ens entenen no tenim perquè parlar castellà pel fet de que ens parlin amb castellà ells, entenc.

No veig de mala educació que si algú et parla amb castellà contestis amb català. Hi han molts catalanoparlants que ho fem...adreçar-nos a la gent amb castellà, per milers de raons diferents. El que no trobo normal és que s'indignin si es fa aixi. Simplement canviant al castellà quan ens diuen que no ens entenen hi ha prou, tant per una banda com per l'altra.

Ara bé, la persona que segueix insistint amb parlar català davant d'algú que no l'enten i li està dient, això sí que és de molt mala educació, i és el culpable d'aquestes reaccions fora de Catalunya. Recordem que les males experiències son com un càncer que s'espandeix molt ràpid per el boca a boca.

Jo em sento orgullós de ser català. Però no veig cap motiu per renegar d'Espanya tampoc. Que les coses podrien anar millor per a tots és clar. Peró simplement si tractem be a la gent, independentment de si parlen o no català, ens anirà millor i evitarem en gran part aquestos confrontaments.

Responde a esto

valla les sobra el dinero en madrid.....que suerte...

bueno yo esque tampoco me fio mucho ya, yo huviera hecho lo mismo......no te puedes fiar de nadie

Responde a esto

Mucho lobo tienes tú Raulito esta tarde!!!

A mi Raquel que no me la toca NAIDE nen, entesussssss.

Así, que de canear..... res de resssss nen!!!

Responde a esto

Salá y de la buena!!!

Y además, estoy buena pá que lo sepas, chulapo!!!

Ahí, queda eso señor de los MADRILES!!!

Responde a esto

Creidoooooooooooooo!!!

CHULAPOOOOOOO!!!

Responde a esto

No he entendido el ultimo parafo ... hay palabras juntas supongo que fruto de los nervios ...

... por otro lado los representantes politicos de Madird no te referiras a un presidente del gobierno que "apoyare el Estatut que salga del Parlamento de Cataluña" y yo ha recortado tres veces y solo lleva dos años de retraso para acordar un finanzamiento que esta reflejado en una ley ... o te refieres a Doña calcetines que se ha pasado dos años machacando a todo el finanzamiento catalán y entra a la reunión con Mistes Been y en 10 minutos sale aplaudiendolo, tan malo no seria ...

Responde a esto

vamosss yo sea de madrid o de bcn me la pela sino me da la gana no le doy y punto,,,ademas si ese video esta manipulado como os lo vais a creer por dio le va a dar 20 euros estos estan flipando hombre

Responde a esto

RSS

Anuncios de Bares, restaurantes, viajes, ofertas, banca

Distintivo

Cargando…

© 2010   Creado por Clan 2000 SL

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Privacidad  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat