Proposta de excursió per la costa brava més salvatge, si fa bon temps bany inclòs.

Cadaqués-Portlligat-Platja Guillola-Cala Jugadora-Far i Punta cap de creus-Cadaqués

Són uns 14 km, amb uns 500 mts positius de desnivell molt disfressats de sube-baja; Minim 4,30 h, sense parades.

La ruta no és circular, però la tornada es pot anar fent combinant diferents camins propers al cami de anada.

Observacions

-Cal estar minimament preparat i acostumat a caminar, no és una ruta dificil però tampoc és un passeig per la platja.

-Cal portar esmorzar, dinar, beguda suficient, crema solar, recomanable banyador i tovallola perquè passarem per llocs que hi conviden.

-No hi ha hora prevista de tornada, es tracta de passar el dia sense presses.

-Anirem en grup i sense presses, no és una competició.

-No he fet mai aquesta ruta, però per les informacions recollides les indicacions i tot, no la fa dificil a nivell de orientació.

-Només organitzo i proposo, però cadascú és reponsable i lliure de si mateix.

-No organitzo cotxes, s'ha de anar seguint el post de qui oferereixi places i desde on.

-Encara que al post hi pugui haver una llista, la llista definitiva es farà al punt de trobada el dia de la sortida.

Punt de trobada: Ermita de Sant Baldiri (Cadaqués), 10,00 h

Visitas: 2992

Respuestas a esta discusión

M'apunto!

yeeeeaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

Jordi jo també m'apunto
Necessito una plaça per sortir desde bcn
Hola bones !! Jo també m'apunto !!
Jo surto desde Canet i porto cotxe !!

Bon dia, Jordi. He estat mirant i hi ha més de 200 km des del meu poble. Si tens places lliures al cotxe i aprofitant que hauria de passar per la teva zona podria deixar el meu cotxe allà i m'estalviaria conduír uns quants kilòmetres ;)

-Jordi Cardedeu + Annabel, 2 places cotxe

-Isabel Bcn, busca cotxe

-Rosa Camps Canet, cotxe

Gràcies!

Hola Jordi

M'apunto

Si tens lloc al cotxe i et va bé compartim

-Jordi Cardedeu + Annabel + Xavito, 1 plaça cotxe

-Isabel Bcn, busca cotxe

-Rosa Camps Canet, cotxe

Per la ruta mes curta la tornada son 7 km

Són els km que són; es tracta de passar tot el dia a fora caminant i gaudint de natura i bona companyia

RSS

Bájate la nueva APP de Gruppit!

© 2018   Creado por Clan-2000 - Politica de Cookies http://www.clan-2000.com/cookies   Tecnología de

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio